QBIS tilbyder et bredt sortiment af smarte moduler, som gør det muligt for dig at samle al din rapportering på ét og samme sted. Planlægning og håndtering. Gennemførelse og opfølgning. Alt fra projekter og rekruttering til serviceydelser og nye forretningsmuligheder. Opdag jeres tidstyve, effektivisér virksomheden og spar tid.
Cloudbaseret værktøj – skræddersyet til dig
QBIS Business Systems er opbygget af flere forskellige moduler, der fungerer lige så godt sammen, som på egen hånd. Desuden kan QBIS helt fint kobles sammen med de fleste økonomi- og forretningssystemer på markedet.
Med QBIS Tid rapporterer du og dine ansatte jeres arbejde og afvigende tid på under et halvt minut. Det giver dig fuld kontrol over det samlede tidsforbrug, og jeres virksomhed kan således optimeres bedst muligt.
Planlæg, opfølg og fremskaf faktureringsdokumentation for dine projekter med ét og samme værktøj. Dine ansatte registrerer tid og materiale, mens du overvåger helheden og sørger for, at jeres projekt lykkes.
Planlæg og håndter tiden for dine ansatte på en nem og fleksibel måde. Opret forskellige typer skemaer, tilpas i henhold til dine ansattes overenskomst og håndter ledighed samt positioner.
Et digitalt ur, som I placerer ved indgangen eller på en anden central plads. Dine ansatte kan dermed registrere, når de møder og tager hjem fra arbejde – hurtigt og nemt – med en personlig kode.