QBIS HR – nemmere ressourcehåndtering

QBIS HR er et modul, der gør det endnu nemmere for dig at håndtere dine ansattes tid, og passer til dig, som gerne vil have en mere avanceret funktion til ressourcehåndtering, skemalægning og kollektivaftaler.

TEST GRATIS I 30 DAGE

Tjänstehantering i QBIS

Ressourcehåndtering

Håndtering, forvaltning og udvikling af dit personale på en god og omkostningseffektiv måde. Med QBIS HR får du adgang til en nem tjenestehåndtering, hvor du kan kortlægge kompetencer, se ledighed og håndtere tjenester og positioner.

Dynamisk organisationsskema

I QBIS kan du nemt skabe et dynamisk organisationsskema – en grafisk præsentation af jeres afdelingshierarki.

Schemaläggning i QBIS

Kollektivaftale & skemalægning

Med hjælp fra QBIS HR kan du planlægge din bemanding på en smart måde. Individuelt tilpassede skemaer for personalet, med alt fra faste skift til rullende skemaer. Du kan også få dine ansatte til at indgå en kollektivaftale, så alt rapporteret tid automatisk ender i den rette lønaktivitet. Det gør det nemt for dig som administrator at gøre den rette ting.

Arbejdstidsnedsættelse

I QBIS HR kan du i reel tid se, hvor meget oparbejdet arbejdstidsnedsættelse er tilgængeligt. Ved hjælp af en formel, som følger den gældende kollektivaftale, beregner QBIS automatisk, hvor meget tid, der findes i de ansattes ATF-bank. Anvend specifikke lønarter for de forskellige grupper, eller specificer for hver ansat.

Arbetstidsförkortning i QBIS på smartphone

Endnu flere robuste produkter

QBIS tilbyder flere forskellige moduler med fokus på samarbejde, effektivisering og transparens.

QBIS PRODUKTER