Smart tidsregistrering for revisionsfirmaer
QBIS Samarbejdspartner er en mulighed for det moderne regnskabsbureau, der ønsker at lette både dets eget og dets kunders tid og ressourceforvaltning.
Gennem fordelagtige modeller kan du tilbyde dine kunder en måde at registrere og administrere arbejdstiden på.
Tid kan nemt blive behandlet til løn eller fakturaer ved integration i både løn- og faktureringssystemer.
Du forenkler dine kunders måde at arbejde med tid og kan spare op til 75% af den tid, du bruger på lønningslisten.
Øg virksomhedens konkurrenceevne
SAMARBEJD EFFEKTIVT MED DIN KUNDER
QBIS er fremtidens værktøj for dig, som ønsker at udvide dine servicetilbud og øge din indtjening. Platformen giver mulighed for et effektivt samarbejde mellem og revisionsfirmaer og deres kunder. QBIS er lavet for at spare både din egen og dine kunders tid og ressourceforvaltning online.
Du kan nemt distribuere arbejdet mellem dig og din kunde efter kundens ønsker. Dette vil skræddersy processerne, mens du arbejder i det samme værktøj og deler rapporter mellem jer.
Ved at tilbyde QBIS til dine kunder øger du også din servicemuligheder og ikke mindst dine egne indtjeningsmuligheder.
Fælles arbejde = Effektivt arbejde
QBIS er designet til at overskueliggøre medarbejderes tid, projekter og ressourceforvaltning online.
Som regnskabskontor kan du nemt distribuere arbejdet mellem dig og dine kunder efter fælles ønsker. På denne måde tilpasses processerne, mens I arbejder i det samme værktøj.
Lyder dette interessant for dig?
Med QBIS Tid får du:
- Frihed til at håndtere al data til løn, uanset hvor og når du vil.
- Direkte forbindelse til alle førende løn- og regnskabssystemer.
- Et funktionelt og brugervenligt tidssystem via web.
- Automatiske sikkerhedskopier og opdateringer. Kundens data varetages sikkert med QBIS.
- En fleksibel betalingsmodel, som giver dig mulighed for nemt at betale for antallet af personer.
Forenkl og bliv mere effektiv i lønhåndtering
QBIS Tid er beregnet til at forenkle og effektiviserer lønhåndteringen. Som dine kunders behov ændrer sig, kan du vælge flere funktioner, der gør hverdagen lettere. Eksempler herpå er planlægning eller tidsrapportering til kollektivaftaler, der sikrer, at den korrekte lønningsliste altid anvendes til forskellige typer af tidsrapportering.
Funktioner til udlæg, rejseudgifter og ferieplanlægning er blot få eksempler på ting, som QBIS tid kan tilbyde.

Sikkert
Vores servere er placeret på sikre lokationer, hvor de løbende laver sikkerhedskopier flere gange om dagen. Vi fokuserer på sikkerhed, så du kan fokusere på din virksomhed.
Altid tilgængeligt
Du og dine kunder har adgang til QBIS fra kontoret, bilen eller i toget. Så længe I har internetadgang samt en computer, tablet eller telefon ved hånden, er der altid mulighed for at benytte QBIS.
Omkostningseffektivt
QBIS Time er et omkostningseffektivt system til både store og små virksomheder. Du betaler en lav pris pr. bruger og betaler aldrig for flere personer end dem som reelt set benytter systemet.
Ingen installation
Fordi QBIS er cloud-baseret, kræves hverken hardware- eller softwareinstallationer. På denne måde undgås alle former for implementeringsomkostninger.
Enkelhed i din cloud
Fordi QBIS tilbydes som en sikker onlineservice, håndterer vi alt det tekniske. QBIS drives dermed som en cloud-service, der giver en enkel og problemfri måde at arbejde på.
Altid opdateret
Vi udvikler konstant nye funktioner i QBIS. Fordi QBIS er helt cloud-baseret, får du alle opdateringer med det samme og behøver ikke at opgradere til nye versioner.